2017. december 3., vasárnap

Karácsonyváró #1 - Könyvek a fa alatt


Sziasztok! 


Elérkezett az év legcsodálatosabb időszaka, az adventi készülődés, várakozás ideje. Meggyújtottuk az első gyertyát az adventi koszorún, a városok már karácsonyi fényekben égnek és a blogon is előtérbe kerülnek a karácsonyi témájú bejegyzések. Az első hó is leesett és lehet izgulni, hogy karácsonykor fehérbe öltözzön minden. 
A december a hideg ellenére az egyik kedvenc hónapom, és minden évben nagyon várom a karácsonyt. 

És hogy a blogban is megjelenjen a karácsonyi készülődés, advent minden vasárnapján jelentkezek a Karácsonyváró bejegyzéssorozattal. 

És mi is lehetne a legjobb ajándék egy könyvmolynak? Könyvek, könyvek és még több könyv! És hogy egy kis segítséget adjak a családomnak, ha esetleg nem tudnák, milyen könyvvel lepjenek meg, összeállítottam a karácsonyi kívánságlistámat! :) 
A Karácsonyváró bejegyzéssorozat első része következik! 


A karácsonyi kívánságlistámért olvass tovább! 

Tőlem nekem :)

Hogy mindenképpen legyen könyv a fa alatt, idén sem bíztam a véletlenre, és megrendeltem ezt a két csodaszép könyvet a Könyvmolyképző kiadótól. 

A Nász és téboly azóta kívánságlistás nálam, mióta nyáron befejeztem az Ambrózy báró  esetei sorozat utolsó megjelent részét, az Ármány és kézfogót. A többi rajongóval együtt már én is tűkön ülve várom, hogy vajon Milit vagy Emmát választja a morc báró. (Na jó, nem, szerintem egyértelműen Mili a befutó, muszáj így lennie!) 

Colleen Hoover-től eddig még csak a Maybe Someday-t olvastam, de az igazán tetszett! Olyan sok jót hallottam már az írőnő többi könyvéről is, hogy tervezem mindegyiket elolvasni. Az It Ends with Us - Velünk véget ér borítója pedig első pillantásra levett a lábamról, biztosan nem fogok csalódni benne. 

Sorozatok második része

2017-ben sok új sorozatot elkezdtem, és ami a legjobb az egészben, a kiadók viszonylag hamar megörvendeztetnek a folytatásokkal is. 

Erin Watt-tól a Megtört herceg már meg is jelent, és ha engem nem is tettek tönkre a Papír hercegnőben a Royal fiúk, nagyon kíváncsi vagyok a folytatásra, hiszen annyi irányba elmehet még a történet! Egy kedves mollyal már meg is beszéltem egy átvételt. :) 

Végre előrendelhetővé vált a Könyvmolyképző kiadó weboldalán Sarah J. Maas sorozatának második részére, az A Court of Mist and Fury - A köd és harag udvara. Nagyon bízom benne, hogy a karácsonyfa alatt már olvashatom Feyre újabb kalandjait. 

A Maxim kiadónál jelenik meg Szaszkó Gabriella Pennington-testvérek sorozatának második része, a Beszélj hozzám. Nagyon várom ezt a könyvet is, az első részben maradt egy kis hiányérzetem Amy-vel kapcsolatban, ebben a kötetben pedig pont az ő szemszögéből ismerhetjük meg Chris és David történetét.

Kedvenc írók új könyvei

Kedvenc íróim és a magyar kiadók is termékenyek voltak az idei év során, ugyanis két kedvencemtől is jelentek meg új könyvek. 

Jodi Picoult mindig olyan témákat jár körbe a könyveiben, amiről mindig úgy gondolom, hogyhatárzott véleménnyel rendelkezek. Azonban a sok nézőpont miatt a történeteknek majdnem az összes oldalát megismerhetjük, és a végére rájövünk, hogy nem minden fekete-fehér. Az Apró csodákban a rasszizmus a fő szál, kíváncsian várom!  

Vavyan Fable az egyik kedvenc íróm, az összes könyvét olvastam. Igaz, hogy a legújabb könyvei már nem nyújtják feltétlenül ugyanazt az élményt, mint régen, de a Galandregény sem hiányozhat a polcomról, főként, hogy Martin áll a középpontban! 

Az örök kedvenc

Már sokszor említettem, hogy nagy Harry Potter rajongó vagyok. Az eredeti kiadásban megvannak a könyvek, illetve az utolsó két rész angolul is, de mindenképpen szeretném bővíteni a Harry Potter gyűjteményemet. Ennek a gyönyörű illusztrált kiadásnak nincsen párja, tényleg csodálatosak a rajzok! 

Ti melyik könyveket látnátok szívesen a fa alatt? 

Kukucs :) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése