2017. december 1., péntek

Ez történt novemberben

Sziasztok! 


Újból eltelt egy hónap, vészesen közeledünk az év végéhez. November az utolsó őszi hónap, bár szerencsére még nem voltak olyan nagy hidegek. Ebben a hónapban is összefoglaltam, hogy mi történt velem.


Reading - Olvasás

8 könyvet olvastam novemberben:


Colleen Oakley: Nem hagylak egyedül
Kathryn Croft: A nő, aki máshol ébredt
Gayle Forman: Ha maradnék
Gayle Forman: Hová tűntél?
Brittainy C. Cherry: Csendfolyó
Cally Taylor: A mennyország várhat
Caroline Kepnes: Te
Tracey Garvis Graves: Kötelék

3 új könyvvel bővült a könyvtáram: 


Anne Bishop: Vörös betűkkel - @Everglow blogos nyereményjátékán nyertem, még egyszer köszönöm! :) 
Amy Harmon: The Law of Moses - Ingyenes Amazon E-könyv 
Százszorszép színező - Csak beugrottam a kisboltba, és éppen akciós volt. Mert színezőkből sosem elég! :) 


Running - Futás

Végre elindult a munkahelyemen a csütörtöki futóklub után a szerdai futóklub is! Csütörtökönként általában másik edzésen veszek részt, ezért nagyon örültem, hogy alakítottunk egy szerdai futós csapatot is. Általában egyedül szoktam futni, de néha igazán üdítően hat csapatban is edzeni egyet. 


A kollégáimmal egy ottalvós csapatépítőn is részt vettünk, ahol az egyik kolléganőmmel reggeli futással indítottuk a napot! :) 

Sajnos elkapott egy elég makacs megfázás, ezért nem tudtam sokat futni novemberben.  Még a kedvenc siófoki félmaratoni versenyemet is vissza kellett mondanom. :(


Personal - Személyes

Mindenki ott volt. Csak te hiányoztál. Ragyogó napsütésben búcsúztunk, de sosem felejtünk, örökre emlékezünk. <3

Balatongyöröki kirándulás anyáékkal 

Csapatépítő Ráckevén a kollégáimmal. Volt karaoke buli, csoportos kincskeresés, csokikészítés és adventi készülődés is. Természetesen, amikor a legkisebb embernek kellett végigmennie a kötélen, én vállaltam. :) 

Tapolcai Egészségnap Péntek Enikővel 

Megfázás, 4 nap táppénz :( 

Kollégáimmal részt vettem egy kocsmakvízen. Igaz, hogy utolsók lettünk, de nagyon élveztük. Örültem, amikor egy-egy megoldást én tudtam hozzátenni. :)

Idén november 29-én esett először a ! Igaz, Budapesten nagyon hamar havas esővé változott, de azért egy kis ideig tényleg nagy pelyhekben esett! 

Végre átvettük a kulcsokat az új albérlethez. December 1-jén költözünk


Kukucs :) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése