2017. december 23., szombat

Karácsony - Booktag


Sziasztok! 

Ma egy karácsonyi booktaggel készültem nektek, amit az Írásaim Tárházán találtam, és mikor máskor lenne aktuálisabb, ha nem most karácsonykor. 


1. Várakozás/A karácsonyi izgatottság valójában - Melyik könyv megjelenését várod a legjobban?

Mivel a Nász és téboly már megjelent és el is olvastam (értékelés: ITT), ezért a következő könyv, amire tényleg nagyon fáj a fogam, az Sarah J. Maastól a Köd és harag udvara. Nagyon kíváncsi vagyok, hogyan folytatódik a történet, illetve már igazán fúrja az oldalamat a kíváncsiság, hogy mit követhetett el Tamlin, hogy ennyire utálják a rajongók, akik angolul olvasták már a folytatást. 


2. Karácsonyi dalok - Egy könyv vagy író, akiről csak ódákat tudsz zengeni 

Könnyű dolgom van, hiszen pont a héten gyűjtöttem össze 2017 kedvenc íróit. Idén a Top 5-ös listámban szerepelt Agatha Christie, Gayle Forman, Sarah J. Maas, Böszörményi Gyula és Ruta Sepetys is. EBBEN a bejegyzésben el is olvashatjátok, miért. Colleen Hoover és Vivien Holloway éppen hogy csak lemaradt a Top 5-ös listáról. 


3. Mézeskalács-házikó - Egy könyv vagy sorozat, aminek elvarázsol a világfelépítése 

Nekem egy jó fantasy attól válik kiválóvá, ha részletesen kidolgozott világgal ismerkedhetek meg. Ha nem is varázsolt el, de egy teljesen egyedi világot kaptam Anne Bishop Vörös betűkkel című regényében. Alakváltók, vérfarkasok, hollók, egy számukra elkerített városrész, ahová csak néhány embernek van bebocsátása, de senki sem az, akinek mutatja magát. Csillagos ötös! 


4. Karácsonyi ének - Kedvenc klasszikusod vagy amit el szeretnél olvasni

Minden évben eltervezem, hogy karácsony előtt elolvasom a Karácsonyi éneket Charles Dickenstől. Ez sajnos most sem sikerült, talán majd jövőre. 


5. Karácsonyi édességek - Melyik könyvet szeretnéd karácsonyra?

Könyvet? Könyveket! Sokat! Hosszú listámon már kifejtettem egyszer ITT, melyik könyveket szeretném karácsonyra. A legjobban talán most a Beszélj hozzámnak örülnék, ha a fa alatt várna.  

6. Gyertyák az ablakban - Melyik könyv hozza meg a meghitt karácsonyi hangulatot?

Tipikus karácsonyi könyvem nincsen, azonban az adventi időszak során mindig olvasok karácsonyi témájú könyvet. Idén a Csók New Yorkban került terítékre, tavaly pedig Szabó Magdától a Születésnappal, illetve Lily-vel és Dash-sel készültem a karácsonyra. 


7. Karácsonyfa és dekoráció - Melyik a kedvenc könyvborítód? 

Az előbb említett Csók New Yorkban története bár nem hozta meg a karácsonyi hangulatomat, a borítója annál inkább. Gyönyörű! 

8. A karácsony öröme - Mit szeretsz a karácsonyban? Mi a legszebb karácsonyi emléked?

Mindent! A fényeket, az illatokat, hogy együtt van a család, olvasni a karácsonyfa alatt, mézeskalácsot reggelizni, a várakozást, a betlehemes játékot, a karácsonyi dalokat, az éjféli misét, az Igazából szerelmet, és azt, hogy ilyenkor az egész világ a szebbik arcát mutatja. 


Én most nem szeretnék kihívni senkit, de nyugodtan töltsétek ki Ti is karácsonykor ezt a rövid kis booktaget. Forrást ne felejtsetek el jelölni! ;) 

Kukucs :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése