2017. december 14., csütörtök

Book A Sloth Club Meglepetés Doboz Leleplezés


Sziasztok!


Engem is elért a legújabb könyves újdonság láza, a Book a Sloth Club, vagyis az első magyar könyves meglepetés doboz. 

Bevallom őszintén, a legelső tesztdoboz még nem volt a szívem csücske, de kíváncsian néztem a többi bloggernél a dobozban rejlő könyvet és az apró meglepetéseket. Aztán novemberben elindult a tényleges megrendelés és az első éles doboz már annyira megtetszett, hogy amikor hallottam, hogy a decemberi doboz két könyvet tartalmaz, elhatároztam, én is kipróbálom! 

A decemberi doboz témája a Téli romantika lett, és igencsak sikerült eltalálni a hangulatot a könyvekkel és a kis ajándékokkal. A két könyv kívánságlistás volt nálam és a többi apróság is mind-mind nagyon tetszik! Egyáltalán nem csalódtam, őszintén örülök mindennek! :) 

Mivel nagyon sokan másoknak rendelték karácsonyra a dobozt vagy még esetleg nem tudták átvenni (volt egy kis zűrzavar a postaautomatás kódokkal), a tovább mögött láthatjátok a doboz tartalmát. De vigyázat, tényleg mindent megmutatok! :) 


Még mindig meggondolhatod magad! :D Biztosan akarod tudni, mit tartalmazott ez a szuper meglepetés doboz? Tényleg érdekel? Hát legyen! 

A doboz kinyitásakor a fenti csodás piros, hópelyhes lap fogadott, aminek a hátulján szerepel, hogy mit rejt a csomag. A korábbi visszajelzések alapján ezt rögtön félretettem és csak a végén ellenőriztem, hogy minden megvan-e. 
Legelőször a Kis Herceges ruhamatricát láttam meg, majd a forró csoki mártogatót. A kisherceget elsőre nem igazán értettem, hiszen nem romantikus történet, de később ez is értelmet nyert. :) A forró csokit alig várom, hogy kipróbálhassam! Aztán következtek a csodálatos könyvjelzők. Mind a kettő igazán télies, és nagyon egyedi. Eddig nem igazán használtam könyvjelzőt, de szerintem csak azért, mert nem voltak még olyanok, amiket magammal szerettem volna vinni. 
A zöld lajháros vászontáskában lapultak a meglepetés könyvek. Amikor megláttam a Csók New Yorkbant, nagyon-nagyon megörültem, hiszen már  a megjelenéskor felfigyeltem a könyvre. Ugyanígy voltam a másik könyvvel, ami Róbert Katalintól a Szelídíts meg!, emlékeztek még a Kis Hercegre, ugye? :) A táskában megtaláltam még a magyar írónő karácsonyi üzenetét, egy ugyancsak Kis Herceges képeslapot és egy karácsonyi illatú kézműves gyertyát is. Valahol a dobozban volt még egy hóemberes zokni is, a nagy izgalomban már nem is tudom, honnan került elő. :) 

A teljes csomag: 

Összességében nagyon elégedett vagyok a csomag tartalmával, igazán úgy érzem, hogy megérte a ráköltött pénzt. A könyvek illenek a doboz témájához, a többi meglepetés pedig igazán egyedi vagy kézműves termék. Ha valamibe nagyon szeretnék belekötni a dobozt kibélelő zöld papír színe lenne, illetve a táskának is jobban örültem volna, ha rózsaszínű. De ez már igazán részletkérdés! :) 

Én amikor megtudtam, hogy a januári téma a Fantasy hősnők lesz, azonnal elcsábultam a következő csomagra is! Ha ti is szeretnétek érezni a bontogatás varázsát, még vannak januári dobozok! 

Kövesd a Book a Sloth Clubot Te is, hogy ne maradj le a következő meglepetés dobozról! 

Kukucs :) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése