2017. július 12., szerda

Ez történt júniusban

Sziasztok!

Július 12-én ér még összefoglalni a júniusi történéseket? :) 

Nagyos sok minden történt velem a nyár első hónapjában, igazán tartalmasan telt, szinte minden hétvégére volt betervezett programom. Bár már 3 éve nem otthon, a Balatonnál töltöm a nyarakat hétköznaponként, azért még ennyi idő után is fájó pont ez nekem és nincs olyan hétvége, hogy ne utaznék haza.

Reading

Ezeket olvastam júniusban: 

Böszörményi Gyula: A Rudnay gyilkosságok (Ambrózy báró esetei 2.)
Jenna Evans Welch: Love & Gelato – Firenzei nyár
Böszörményi Gyula: Beretva és tőr (Ambrózy báró esetei 2,5.)
Colleen Hoover: Maybe Someday – Egy nap talán
Stephen Chbosky: Egy különc srác feljegyzései

Remélem, hamarosan az értékeléseimet is olvashatjátok!


Új szerzemények júniusban:

7 új könyvvel bővült a magánkönyvtáram ebben a hónapban.

Természetesen nálam sem maradhatott ki a Könyvhét. Vasárnap látogattunk el a Vörösmarty térre a barátommal és a legjobb barátnőmmel. Sajnos nem volt sok időm, mert a másnapi államvizsga réme ott lebegett a fejem felett, de ezeket a szépségekre esett a választásom végül. Elég célirányos mentem a kiválasztott standokhoz és nagyjából azt is előre elterveztem, hogy melyik könyveket vegyem meg.


 A Könyvheti beszerzéseken kívül pedig végre eljutott hozzám a Hogyan legyek jó nő? Facebook oldalán februárban nyert könyvem is. Kalandos a történet, mert Kate Morton: A tóparti ház című könyvéért ment a játék, amit pont azon a héten rendeltem meg. Az esetleges duplikáció ellenére mégis nagyon örültem, amikor engem sorsoltak ki. Aztán sajnos az Alexandra csődje miatt nem kapta meg az oldal a könyvet, így végül Caroline Kepnes: Te című könyvét küldték el nekem. Már kíváncsian várom, hogy olvashassam, hallottam róla hideget-meleget.

Running

Gőzerővel folyik a maratoni felkészülésem és bár sajnos nyáron több tényező is hátráltat, de úgy érzem jól haladok. A feladatos futásokat még gyakorolnom kell, de a hosszúkat kifejezetten élvezem. :) 

A nyári félmaratonomat is letudtam június 11-én. A verseny különlegessége, hogy nem a belvárosban van a kijelölt útvonal, hanem a Városligetben futunk 3, egyenként 7 km-es kört. A nagy meleg és az előző esti Neccparty miatt nem ment olyan jól a futás, de mindenképpen erős volt a motivációm: ez volt a záróeseménye a Félmaratonmánia sorozatomnak.

Félmaratonmánia, avagy egy érem a mániákus félmaratont futóknak. Egymást követő 4 évszakban kell lefutni a félmaratont BSI szervezésű versenyen és már a tiéd is lehet! Nekem ez a pillanat a K&H mozdulj! maraton- és félmaratonváltó versenyen jött el, nagy büszkén pózolok a 4+1 éremmel, sok munkám van bennük.


Leghosszabb futásom júniusban:

Kétszer futottam a hónapban félmaratont, azaz 21 km-t. Az egyiket versenyhelyzetben, a másikat pedig már a maratoni felkészülés részeként, edzésként.

Leggyorsabb futásom júniusban:

Ilyen az, amikor minden körülmény adott: kellemes hőmérséklet, sík terep és egy motiváló társ! :) 


Personal

Egy éve vagyok főállású a munkahelyemen, a legjobb barátnőm pedig ugyanazon a napon kezdett, csak egy évvel később.

Végre vettem egy új okostelefont, február óta csak buta nyomógombosom volt. Kezdetben nagyon furcsán éreztem magam mobilnet és az állandó nyomkodás nélkül, de kicsit üdítően is hatott aztán és megszerettem ezt az állapotot! Azért azt nem bánom, hogy végre újra tudok fotózni és a futásaimat nyomon követni. J

Június 12-én leállamvizsgáztam! Viszlát egyetem, szia mesterképzéses diploma! Most már hivatalosan is pszichológus lettem, bár a diplomaosztó csak októberben lesz. És köszönöm GimisDórinak, hogy a kéttannyelvű angol érettségi mellett vette a fáradságot és németből is szerzett egy nyelvvizsgát, így most nem nekem kell. J

Az egyik hétvégét Zalakaroson töltöttük a barátomék nyaralójában. Most már két éve vesz részt egy itt rendezett biciklis versenyen, én pedig elkísértem, ha már ő is mindig ott van és szurkol az én futásaimnál. Itt fedeztem fel egy újabb futóversenyt is: Zalakaros-Kis Balaton 34 km, szeptember végén!



Először vettem részt a VOLT fesztiválon. Igaz, hogy csak egy napot voltunk a barátommal, de az nagyon tetszett mindkettőnknek. Éljen az ajándékozz élményt mozgalom! Karácsonyra leptem meg a barátomat a Linkin Park jegyekkel, hogy élőben láthassa a kedvenc zenekarát. <3 


Remélem, nektek is jól telik a nyár! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése